FAQ

Czy rezerwacja na portalu jest rezerwacją on-line?

Nie. Jest to rezerwacja na zapytanie. Potwierdzenie rezerwacji zostaje wysłane na wskazany podczas rezerwacji adres e-mail w przeciągu 24 godzin roboczych. Jeśli gość chce przyśpieszyć dokonanie rezerwacji proszony jest o kontakt z Biurem. Do dokonania rezerwacji wystarczy wypełnienie formularza, nie dokonujemy płatności za nocleg przy rezerwacji.

W jaki sposób można dokonać rezerwacji?

Szczegółowy opis dokonania rezerwacji opisany jest w dziale POMOC.

Czy wysłanie formularza ze strony jest jednoznaczne z dokonaniem rezerwacji?

Nie. Rezerwacja jest dokonana dopiero w momencie otrzymania przez Gościa potwierdzenia na adres e-mail podany przy rezerwacji, lub telefonie od Biura Rezerwacji potwierdzającym dokonanie rezerwacji.

W jaki sposób rezerwacje są potwierdzane?

Potwierdzenie rezerwacji jest wysyłane do Gościa na wskazany w formularzu adres e-mail. Jeśli Gość nie posiada skrzynki e-mail rezerwacja zostanie potwierdzona telefonicznie.

Kiedy regulowana jest płatność za rezerwację?

Płatności za rezerwacje dokonywane są na miejscu w hotelu gotówka lub kartą.

Czy można zapłacić za rezerwację przelewem?

Tak. Przy takiej płatności konieczny jest kontakt z Biurem rezerwacji w celu ustalenia formy i warunków płatności. Płatności są regulowane przelewem na koto konkretnego hotelu. Firmy wyrażające chęć płatności przelewem mogą zostać poproszone o przesłanie następujących dokumentów na bezpośredni nr faksu do hotelu: NIP, Regon, Odpis z KRS (strona z podpisami) oraz ewentualnie upoważnienie do wystawienia faktury VAT bez podpisu.

Co zrobić, jeśli jadąc do hotelu nie mam przy sobie wydrukowanego potwierdzenia?

Większość hoteli nie wymaga posiadania wydrukowanego potwierdzenia, rezerwacje są zawsze dokonane w hotelu na nazwisko gościa lub numer rezerwacji widniejące na potwierdzeniu.

Do której godziny jest zagwarantowana rezerwacja?

Rezerwacje są zazwyczaj gwarantowane do godz. 18:00. Konkretna godzina do której rezerwacja jest trzymana jest zawsze podana w potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli gość nie pojawi się w hotelu do godz. zaznaczonej w potwierdzeniu hotel automatycznie anuluje rezerwację.

Czy można zagwarantować rezerwację kartą kredytową?

Gość może zagwarantować późny przyjazd kartą kredytową. W takim wypadku Gość umieszcza dane z karty w polu „dodatkowe informacje dla obiektu” (imię i nazwisko, rodzaj, nr karty i data ważności). W przypadku niedojazdu Gościa po godzinie 18:00 w dniu przyjazdu hotel może obciążyć Gościa kwotą za nocleg za pierwszą noc. Aby hotel nie naliczył opłaty za pierwszą noc Gość musi przesłać odwołanie rezerwacji bezpośrednio do obiektu na wskazany w potwierdzeniu rezerwacji numer faksu do godziny 18:00 czasu lokalnego.

Czy możliwe jest zamówienie dostawki dla dziecka?

Większość hoteli posiada taką możliwość. W niektórych hotelach są one dodatkowo płatne. Informację o chęci zarezerwowania dostawki proszę umieścić w formularzu podczas rezerwacji hotelu.

Czy ceny podawane na stronie są za osobę, czy za pokój?

Wszystkie ceny podawane na naszych stronach są za pokój.

Czy od cen zamieszczonych na stronie można uzyskać zniżki?

Negocjacja cen jest możliwa przy minimum kilkunastu osobonoclegach. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Rezerwacji.

Czy jest możliwość otrzymania faktury za zamówione noclegi?

Tak, jest taka możliwość. Faktury są wystawiane przez hotele. Przy dokonywaniu rezerwacji należy wpisać dane do faktury w formularzu, które zostaną przekazane do hotelu i hotel wystawi fakturę po pobycie.

Czy możliwe jest zarezerwowanie pokoju dla niepełnosprawnych?

Tak, pokoje dla niepełnosprawnych można rezerwować w hotelach, które dysponują takimi pokojami (zazwyczaj jest to zaznaczone w informacjach o obiekcie). Informację o chęci zarezerwowania takiego pokoju proszę umieścić w instrukcjach specjalnych podczas wypełniania formularza rezerwacji w danym hotelu. Biuro Rezerwacji potwierdzi dostępność takiego pokoju na adres e-mail.